Ce sa fac sa slabesc-Cum pot slabi ?

Ce sa fac sa slabesc ? (antrenament)


    Antrenamentele au obiectiv de mentinere a masei musculare active si accelerarea metabolismului in regimul de ardere. Antrenamentele sunt diferite de cele de masa musculara deoarece aici se urmareste o crestere a intensitatii  dar se scade volumul de munca si se pastreaza o frecventa ridicata .
    O sa te invat cum sa faci o accelerare mai buna a arderilor
      O sa te invat cum sa iti imbunatatesti conditia fizica, cum o sa devi mai puternic , mai rezistent, cum sa iti transformi corpul intr-o Armura.
Aceste aspecte sunt caracteristicile antrenamentelor de definire la care se adauga diverse forme de cardio pe care o sa le prezint pe larg in planul tau de antrenament personalizat.

      Cel mai important timp investit a fost acela cand am studiat, am citit si apoi alte zile, luni si ani de antrenamente, mii de ore, mii de tone pentru a invata cum functioneaza corpul si cum reactioneaza el intr-un mod progresiv .
      Cand cei de varsta mea  ieseau la bere eu stiam ca nu pot face asta pentru ca sunt la dieta, dormeam epuizat dupa inca un alt antrenament greu. Dar a meritat, a meritat sacrificiul, a meritat investitia. Cea mai sigura investitie este in tine!


  Am incercat modele multe de antrenament, fel de fel de diete, am studiat modul cum se alimenteaza si cum se antreneaza culturistii de top …toate aceste informatii, tot acest timp investit in a cunoste mai mult iti sunt oferite tie pentru a incepe o transformare eficienta de care sa fii mandru, atat eu si in primul rand tu !
     

Diferenta dintre un visator la succes si un om de succes este ACTIUNEA.
Este important sa te antrenezi INTELIGENT pentru a avea randament bun iar timpul petrecut in sala sa fie EFICIENT.




      Cu pasi marunti te-ai indreptat catre  ziua in care stabilim obiectivul tau si in curand o sa ai in posesia ta  Planul de antrenament si alimentatie  si oficial faci parte din Proiectul de remodelare Armura Body Fitness!


      FELICITARI! 
      Esti la un singur click pentru a incepe programul ARMURA BODY FITNESS !