Dieta rapida si eficienta

Dieta rapida si eficienta

Dupa ce am inceput sa am succes cu dieta Armura Body Fitness toti au fost curiosi cum am reusit intr-un timp atat de scurt sa scad procentul de grasime. Unii au crezut ca este o super dieta si ca de aceea o tin ascunsa. 
   Oamenii au obiective si necesitati nutritionale diferite asta inseamna ca e necesar o dieta personalizata pentru a avea succes pentru tine, astfel risca sa devina o ”dieta de revista” 



De ce dietele de revista nu merg ?



  Conceptul ”slabesti X in Z luni sau ca pui masa musculara instant” este o idee de marketing, de revista pentru ca scopul lor este sa vanda revista iar asta vinde bine, scopul unui Personal trainer este sa arati si sa te simti bine!



  Am auzit foarte des ”am tinut dieta apoi m-am ingrasat” iar eu ii intreb:


Cate calorii pentru mentinere ai?
Ce deficit ai avut?
Cum ai setat macronutrientii?
Ai mancat putin insa ti-ai asigurat necesarul de vitamine, minerale, fibre si antioxidanti?
Cati carbohidrati ai mancat si ce tip? De ce ai renuntat la grasimi si cum te pot afecta lipsa acestora in alimentatie?








  Evident nu cunosc raspunsul acestor intrebari iar atunci inteleg de ce au esuat. Personal nu o numesc dieta ci stil de viata sanatos deoarece dieta o tii pe termen limitat (fie pana iti atingi obiectivul, fie pana cand cedezi psihologic si te intorci la vechile obiceiuri).



  In fond este vorba de o educatie alimentara pe care nici media (prin reclame KFC, McDonald's) si nici parintii nostrii nu o pot oferi.


 Sursa: Centrul de calcul si statistica sanitara din cadrul Ministerului Sanatatii Publice
- 40% dintre copii sunt supraponderali;
- 60% dintre adulti sunt supraponderali, iar 30% sunt obezi; procentul barbatilor obezi este de 27%, iar cel al femeilor de 29%.
 Studiu al Eurostat (Biroul European de statistica)
- obezitatea este factor de risc in aproximativ 75% din bolile contemporane; un roman din trei este supraponderal- unul din patru este obez; in Romania sunt peste 3,5 milioane de obez.”




Nici unul dintre acestia nu a gandit ca peste ani o sa devin obez daca v-a continua acest stil de viata. 



 Eu am plan de alimentatie sanatos, calculat caloric, personalizat pe rata metabolica. Dietele universale sunt pentru reviste, noi ca profesionisti avem plan personalizat in functie de varsta, sex, nivel de activitate, kg actuale plus metabolism si tip somatic.





  Sportul si nutritia nu mai au nici un secret pentru mine, desi mereu caut sa invat sa devin cea mai buna varianta a mea, sa fiu cel mai bun !
    Primul aspect si cel mai important este educatia alimentara,  astfel o sa inveti ce sa alegi sa manaci daca ai o alimentatie bogata in proteina, carbohidrati sau grasimi. O sa stii sa eviti grasimile rele si sa alegi grasimile bune!

  Al doilea pas important este  sa stabilesti cat consuma corpul tau si de cat ai nevoie sa ii asiguri necesarul de macronutrienti, vitamine, si minerale. In primul rand daca dorinta ta este acum sa slabesti, eu vreau sa te ajut sa slabesti sanatos si sa nu fie nevoie sa te mai intorci la greutatea actuala. Dar  pana atunci lasa asta in grija mea si spune-mi care este obiectivul tau , cate kg ai acum si de cand vrei sa incepi transformarea corpului tau cu Armura Body Fitness.
Lasa-mi un mesaj aici !





   


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu