Program crestere masa musculara


     Imi aduc aminte cand eram firav ... lucram in Federatia Romana si o colega mi-a spus ”pune mana sa tragi  de fiare sa arati si tu a instructor”

   Eram la inceput de cariera, de atunci a trecut mult timp , am acumulat cunostinte si le-am testat intai pe mine, am incercat rutine de antrenament de forta si hipertrofie, cardio,  am inceput cu un plan de 3 zile pe saptamana si am ajuns sa fac 6/7si chiar zilnic, uneori chiar si 2 antrenamente pe zi .


   Ma gandeam ca trebuie sa am un corp de barbat, o armura, un fizic puternic care sa devina un model pentru elevii mei din sala. Am inceput sa ridic greutati din ce in ce mai mari , sa imi bat propriile recorduri si sa vad cum trupul meu se modifica . Pozele de cand eram slab au devenit o amintire .
  
 Hipertrofia - dezvoltarea masei musculare necesita stimularea muschiului cu greutati si reconstuctia fibrei musculare pentru a deveni mai masiv, mai rezistent. In timp se face o adaptare la efort iar asta insemna ca ai devenit mai puternic, este acel moment cand e necesar sa aduci un stimul nou pentru a declansa cresterea masei musculare.

  Citeste in continuare: