Produse Gratuite




   Pentru ca imi doresc sa educ noua generatie a Romaniei am concentrat ideile de baza ale nutritiei si am configurat un GHID DE SLABIRE si un  PLAN de antrenament pentru incepatori carora sa le ofer sfaturile necesare  in dezvoltarea si atingerea obiectivului !



Acest proiect vine in ajutorul tau cu sfaturi practice , exemple de mese si stiinta procesului de slabire!
De cele mai multe ori oamenii ajung la nutrutionist dupa mai multe tentative de a slabi pentru ca sunt slab informati sau deloc.

    Astfel am creat acest ghid complex in ajutorul celor care isi doresc un program de slabire eficient si testat !
  Cum ar fii sa ai toate aceste informatii oricand pe telefonul tau ?
Evita miturile din industia fitness si incepe sa slabesti sanatos si mai ales inteligent !!
Completeaza aici pentru a solicita gratuit GHID de SLABIRE 


  Am cautat un antrenament inteligent adaptat incepatorilor in fitness si nu am gasit nici un program de antrenament care sa cred ca ar putea eficient.
Elevilor mei le recomand acest antrenament chiar daca sunt incepatori sau la inceputul colaborarii cu mine pentru ca imi propun sa am niste rezultate vizibile cu ei.

Completeaza aici pentru a primi PLAN ANTRENAMENT de adaptare

    Frecventa , intensitatea, numarul de seturi, nur de repetari si inclusiv greutatile sunt atent monitorizate pentru a urmarii linia de progres afiecarui individ in parte.Asa cum deja probabil stii conceptul meu este ca ”Nu este suficient sa te antrenezi daca nu te antrenezi inteligent”.Oamenii imi cer sa le recomand un exercitiu pentru .. sau pentru... insa acum pot sa va ofer mai mult de atat un program de antrenament de adaptare pentru inceput.

 Asadar pentru cei ce urmaresc pagina Pagina de facebook si pentru toti care sunt intresati de un lifestyle sanatos le ofer Ghid de slabire -manual de remodelare practic si plan de antrenament adaptare la antrenament pentru incepatori.



Alin Diaconu este antrenor personal box si fitness, teh.nutritionist, psiholog si sportiv de performanta
Autorul ”manualului de remodelare corporala - ghid practic(click)” si fondatorul Programului Armura Body Fitness -Program online de remodelare corporala  
Multumesc tuturor celor care urmaresc pagina de Facebook














0 comentarii:

Trimiteți un comentariu