Ce sa fac sa slabesc ? Slabeste sanatos





    
          Definirea (micsorarea tesutului adipos) este un proces lent, important si pretentios. A te defini presupune sa pastrezi masa musculara activa si sa reduci procentul de grasime cat mai mult .O slabire este in primul rand sanatoasa, nu aprob infometarea atat timp cat stii ce alimente sa alegi. Expresia de baza este ”deficit caloric ”, acest deficit caloric  se calculeaza in functie de starea actuala a fiecaruia, obiectivul propus dar si nivelul antrenamentului.
      Am reusit sa slabesc mai bine de 13 kg cu programul Armura Body Fitness , am ajutat persoane sa slabeasca printr-o rutina usoara de antrenament  si cu o dieta permisiva.
Daca obiectivul meu a fost sa pun masa musculara uite ca am reusit si de la acel copil firav acum am ajuns sa am 92 kg , eram aproape obez astfel depaseam greutatea de supraponderal si eram in categoria de obezitate grad 1.

  Astfel am fost in aceeasi situate, nu ma simteam deloc bine in pielea mea, insa am avut determinarea de a imi remodela corpul pentru a deveni un exemplu viu al programului Armura Body Fitness, desi initial aveam 92 kg.
M-am gandit ca trebuie sa scap repede de surplusul de grasime pentru a ma prezenta de la statutul de obez la statutul de fitness model pe scena Campionatului Nationat de Culturism si Fitness.





                   
        Am raspuns acestei intrebari in cele 2 articole de mai jos ... hai sa vedem !





Un comentariu:

  1. Am imbunatatit de curand aceasta budinca. Adica am inlocuit pudra ce cacao cu pudra de roscove. Credeti-ma, aceasta mica schimbare a transformat cu totul banala budinca.

    Fata de cacao, care are un gust usor amarui, pudra de roscove are un gust asemantor cu cel al ciocolatei cu lapte, sau usor caramelizat, as indrazni sa spun.

    Pentru a face budinca, nu aveti nevoie decat de un bol cu lapte de migdale, caju, ce aveti, 2 linguri de seminte de chia, o lingura de roscove si o lingura de miere.

    Instructiuni lapte de migdale: puneti 100 grame de migdale la hidratat peste noapte. Merge si cu migdale nehidratate, insa cel mai bine e sa le lasati la inmuiat, ca sa se activeze enzimele si sa fie mai usor de digerat. Puneti migdalele in mixer, adaugati 800 ml apa si 10 curmale, sau miere dupa gust daca nu aveti curmale si mixati pana obtineti laptele. Strecurati-l apoi prin tifon sau printr-o punga speciala de strecurat. Laptele se poate pastra la frigider, in sticla de sticla timp de 2-3 zile.

    Amestecati totul bine, iar acum o puteti servi in doua feluri: rece, dupa ce o lasati vreo jumatate de ora la frigider sau calda, dupa ce o incalziti foarte putin. Despre Chia numai de bine , este un aliment top secret dar acum al dezvaluit reteta si voua ! Pofta buna !

    RăspundețiȘtergere